premier accredited partner

``

 

Ať už vám dodáme cokoliv, budete spokojeni  jak s předprodejní tak s poprodejní podporou, která zvyšuje efektivitu využití vybavení a zajišťuje zákazníkovi vysoký užitný standard. Předprodejní podpora nabízí zákazníkům vše od odborné konzultace po uzavření kontraktu se společností SYSTEMPARTNERS. Poskytované služby jsou pak řízeny a stanoveny smluvními podmínkami kontraktu. Servisní kontrakt mnohdy efektivně využívá sloučení více služeb. Například zápůjční hardware / tisková zařízení, helpdesk, up-dating, stabilní náklad po dobu kontraktu a podobně.

Pro profesionální servis Vašich zařízení doporučujeme například některou z následujících služeb, o kterých Vás rádi podrobně budou informovat naši odborní pracovníci.

  • servisní smlouva „All in“
  • smlouva o outsourcingu tiskových služeb
  • servisní smlouva o službách v oblasti IT
  • servisní smlouva o outsourcingu komplexního IT, HW a SW vybavení
  • smlouva o rozšířené záruce
  • tisková řešení či správu dokumentů