-
Kancelářská technika
a servis -
Tisková řešení a
Canon produkty -
Informační
technologie a servis - Centrum služeb a showroom
-
Sdílená kancelář,
wifi internet a tisk
Servis zařízení
Tato služba zajišťuje díky servisním zásahům technických pracovníků SYSTEMPARTNERS spolehlivý chod zařízení a vše spojené z provozuschopností zařízení v souladu s poptávkou zákazníka a doporučením technického oddělení SYSTEMPARTNERS.
Jedná se například o službu obsahující instalace HW a SW do počítačových sítí, ale i o instalace stand alone zařízení.
Vyjma instalací, služby zahrnují i reinstalace potřebné například při stěhování zařízení, dále pak opravy různého rozsahu a poradenství.
Všechny servisní zásahy jsou prováděny na základě uzavřené smlouvy se zákazníkem, nebo na základě dílčí objednávky.
Vše je řešeno přímo mezi kompetentními zaměstnanci zákazníka a SYSTEMPARTNERS.
Servis je vykonávám v místě užívání zařízení nebo v místě servisních středisek SYSTEMPARTNERS
Náš servis zahrnuje například následující činnosti:
Doporučujeme zejména pro zajištění komplexních služeb některá z následujících řešení:
Facility management
Vaše benefity:
Odborný pracovník provede průzkum současného stavu a za pomoci vzájemné intenzivní spolupráce provede vyhodnocení procesů, nákladů a budoucích investic do provozu stávajících zařízení. Cílem je návrh řešení, které zajistí zefektivnění procesů a snížení vašich stávajících nákladů v oblasti práce s dokumenty
System integration
Vaše benefity:
Tým produktových specialistů analyzuje ve spolupráci s Vámi potřeby a požadavky práce s dokumenty. Následuje porovnání vašich představ s trendy a širokým spektrem možností aplikací, HW a SW, návrh efektivní integrace doporučeného řešení a postupu realizace.
Project management
Vaše benefity:
Na základě schváleného řešení optimalizace práce s dokumenty je zpracován realizační projekt a stanoveny etapy, postupy, termíny a komunikační zdroje. Projekt popisuje a uvádí do praxe komplexní řešení práce s dokumenty a v souladu s podmínkami smluvního vztahu SYSTEMPARTNERS přebírá odpovědnost za cenu, kvalitu, rychlost a dostupnost každého tištěného dokumentu v rámci organizace zákazníka.
Remote administration
Vaše benefity: Četnost návštěv servisních techniků je redukována vzdálenou správou a řešením problémů. SYSTEMPARTNERS zvyšuje efektivitu práce techniků, což má přímý vliv na cenu za poskytované služby. Zákazník šetří personální náklady na identifikace a nahlašování případných závad, došlého papíru, toneru, apod. Up-dating sw části zařízení je řešen operativně, stejně jako všechny ostatní požadavky. Centrální dispečing SYSTEMPARTNERS je ve spojení 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Supra-national solution
Vaše benefity: V rámci poptávky a specifikace řešení SYSTEMPARTNERS poskytuje služby na úrovni mezinárodní kooperace. Zahraniční firmy a firmy se zahraniční účastí se mohou spolehnout na jednotnost poskytovaného řešení od společnosti SYSTEMPARTNERS v dalších zemí Evropy.
Quality satisfaction
Vaše benefity: Odborní pracovníci společnosti SYSTEMPARTNERS zajišťují zpětnou vazbu formou pečlivé kontroly a evidence poskytovaných služeb. Zákazník má přený přehled o plnění závazků a sjednaných obchodních podmínek. Díky systemu Quality satisfaction je zaručen vývoj a vylepšování spolupráce po dobu kontraktu.